A fiatal nőkre rájár a rúd

Aki valamilyen szexuális otrombasággal vádolna meg a cím olvastán – A fiatal nőkre rájár a rúd -, az nem sejti, hogy eme blogban sajnos több szó esik marketingről, sőt online marketingről, mint jóleső szexuális eseményekről, s ha mégis, akkor a nő, mint társ kerül képbe, s nem úgy, mint a férfivágyak kielégítésének egyszerű eszköze.
Na, de mit is láttam az imént, ahogy a Facebookon barangoltam egy keveset?

Ifjú, mosolygós nő invitál egy derékfájást elmulasztó reklámoldal felé, jelezve, hogy már az ő dereka se fáj, a háta sem hasogat, vagyis piszkosul jó a termék.
– Azannya! -mormoltam magam elé, ennek a fiatal lánynak mennyire összejött a baj, erre hogy rájár a rúd, a betyárját neki! Még szerencse, hogy van rá orvosság, persze jó pénzért.

Mindig, mindent női bájakkal kínál a kereskedelem?

Női szépség eladóként
Mit adjak el neked?

Vagyis az a helyzet, hogy a marketingipar egyes jelesei továbbra is minden kacatot csinos, mosolygós, gömbölyű idomokkal akarnak eladni!
De gondoljunk csak bele, a hátfájás elleni szerek-eszközök potenciális vásárlóköre vajon tényleg csupa Viagrával peckesített ifjú férfiemberből áll, akiknek szinte kötelező a vásárlás érdekében jóvágású asszonyt mutatni, keblekkel, combokkal, egyebekkel? Nincsen ebben a potenciális vásárlói körben idősödő úr, akinek már nem minden gondolata lobog egy ifjú lány szeméremdombja körül, még akkor sem, ha éppen nem fáj a háta meg a dereka?
És akkor az idősödő asszonynépekről még nem is beszéltünk!

Megasztár 2010

A Megasztár Kökény Attila kisgyerekével biztosította be magát korábbi ásza, Szíj Melinda ellenében. Szíj Melindát ki kellett ejteni, mert a személyisége nem garantált akkora majdani bevételt, hasznot, mintha mások kerülnének elé.
Ehhez a kiejtési akcióhoz egyfelől a negatív kampányt vetették be: maga nevetségesen mozog; nem való színpadra – harsogta a zsűri akcióképes része. Másfelől a megszeppent, helyét nem lelő szegény kis Kökényt vetették be, állították a zongorázó apja mellé. (Ugyanis a Kökényre adandó sms-szavazatok számával lehetett csak Melindát haza zavarni.)

Őszintén szólva nem gondoltam volna, hogy a régi recept ennyire fog működni, (illetve párban a negatív kampánnyal).
Persze volt még egy adu a rendezők kezében: Kökényné meztelenül, a zongora tetején! Nem is értem, miért nem vetették be. Talán majd a döntőn!

***
Témába vág:
Nem kell nő a reklámba!

Ajánlom az online marketing és általános marketing témában:

GYIK:

Miért használják a fiatal nőket a reklámokban?
A fiatal nők gyakran vonzóbbá teszik a termékeket, mivel a kereskedelem célja, hogy a vásárlók figyelmét felkeltse. A marketingipar azt a stratégiát követi, hogy a termékeket szexi és vonzó módon mutatja be, hogy a potenciális vásárlók érdeklődését felkeltse. Ez a megközelítés azonban nem mindig tükrözi a valós vásárlói igényeket.
Milyen hatással van a reklám a vásárlói döntésekre?
A reklámok jelentős hatással vannak a vásárlói döntésekre, mivel az érzelmi és vizuális elemek erősen befolyásolják a fogyasztók preferenciáit. A vonzó képek és üzenetek képesek megerősíteni a termék iránti vágyat, ami végül vásárláshoz vezethet. Ezzel együtt a reklámok sokszor manipulálják a vásárlók elvárásait.
Milyen szerepet játszanak a férfiak a reklámokban?
A férfiak szerepe a reklámokban gyakran a vásárlás célcsoportjának bemutatására korlátozódik, ahol a női vonzerő dominál. A reklámipar hajlamos a férfiakat a női szépség és vonzerő kontextusában ábrázolni, ami a vásárlói döntéseket is befolyásolja. Ez a megközelítés azonban nem mindig tükrözi a valóságot, és figyelmen kívül hagyhatja a férfiak egyéb igényeit.
Milyen problémák merülnek fel a női szerepek ábrázolásában a marketingben?
A női szerepek ábrázolása a marketingben gyakran sztereotípiákra épül, amelyek nem tükrözik a valóságot. Ez a megközelítés hozzájárulhat a nemi diszkriminációhoz és a nőkkel szembeni előítéletek erősödéséhez. A reklámokban valóban fontos lenne a változatos és reális női képek bemutatása, hogy a társadalmi normák pozitív irányba változhassanak.
Hogyan befolyásolja a reklám az egészségügyi termékek vásárlását?
A reklámok jelentős hatással vannak az egészségügyi termékek vásárlására, mivel a vonzó bemutatás és a pozitív üzenetek a vásárlók bizalmát növelik. Az egészségügyi termékek esetében a reklámok gyakran hangsúlyozzák a termékek hatékonyságát, ami a vásárlási döntéseket befolyásolja. Azonban fontos, hogy a vásárlók kritikusan értékeljék a reklámokban bemutatott információkat.
Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. A vezérfonal: a szolgáltatás.
De újabban itt is nyújtok szolgáltatást: Turisztikai régió

“A fiatal nőkre rájár a rúd” bejegyzéshez 1 hozzászólás

Szólj hozzá!

💬 Chat
Szolgáltató Blog Asszisztens ×
Asszisztens: Szia! Kérdezz bátran bármilyen témáról, ami a mindennapi ügyintézéssel, szolgáltatásokkal, vállalkozással vagy praktikusan megoldható helyzetekkel kapcsolatos. A blog cikkei alapján segítek.