A fiatal nőkre rájár a rúd

Aki valamilyen szexuális otrombasággal vádolna meg a cím olvastán – A fiatal nőkre rájár a rúd -, az nem sejti, hogy eme blogban sajnos több szó esik marketingről, sőt online marketingről, mint jóleső szexuális eseményekről, s ha mégis, akkor a nő, mint társ kerül képbe, s nem úgy, mint a férfivágyak kielégítésének egyszerű eszköze.
Na, de mit is láttam az imént, ahogy a Facebookon barangoltam egy keveset?

Ifjú, mosolygós nő invitál egy derékfájást elmulasztó reklámoldal felé, jelezve, hogy már az ő dereka se fáj, a háta sem hasogat, vagyis piszkosul jó a termék.
– Azannya! -mormoltam magam elé, ennek a fiatal lánynak mennyire összejött a baj, erre hogy rájár a rúd, a betyárját neki! Még szerencse, hogy van rá orvosság, persze jó pénzért.

Vagyis az a helyzet, hogy a marketingipar egyes jelesei továbbra is minden kacatot csinos, mosolygós, gömbölyű idomokkal akarnak eladni!
De gondoljunk csak bele, a hátfájás elleni szerek-eszközök potenciális vásárlóköre vajon tényleg csupa Viagrával peckesített ifjú férfiemberből áll, akiknek szinte kötelező a vásárlás érdekében jóvágású asszonyt mutatni, keblekkel, combokkal, egyebekkel? Nincsen ebben a potenciális vásárlói körben idősödő úr, akinek már nem minden gondolata lobog egy ifjú lány szeméremdombja körül, még akkor sem, ha éppen nem fáj a háta meg a dereka?
És akkor az idősödő asszonynépekről még nem is beszéltünk!

Megasztár 2010

A Megasztár Kökény Attila kisgyerekével biztosította be magát korábbi ásza, Szíj Melinda ellenében. Szíj Melindát ki kellett ejteni, mert a személyisége nem garantált akkora majdani bevételt, hasznot, mintha mások kerülnének elé.
Ehhez a kiejtési akcióhoz egyfelől a negatív kampányt vetették be: maga nevetségesen mozog; nem való színpadra – harsogta a zsűri akcióképes része. Másfelől a megszeppent, helyét nem lelő szegény kis Kökényt vetették be, állították a zongorázó apja mellé. (Ugyanis a Kökényre adandó sms-szavazatok számával lehetett csak Melindát haza zavarni.)

Őszintén szólva nem gondoltam volna, hogy a régi recept ennyire fog működni, (illetve párban a negatív kampánnyal).
Persze volt még egy adu a rendezők kezében: Kökényné meztelenül, a zongora tetején! Nem is értem, miért nem vetették be. Talán majd a döntőn!

***
Témába vág:
Nem kell nő a reklámba!

Ajánlom az online marketing és általános marketing témában:

Keresőoptimalizálás, online marketing

Szolgáltatás, marketing, insight

Schobert Norbi marketingje döngő léptekkel megérkezett

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé. Létrehoztam blogot a közösségi terekben és saját domainen is. A legismertebb blogom a gerillamarketing.blog.hu.
A szolgáltató-blog tulajdonképpen egy klasszikus “énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként. Ám nem lévén elégedett az énblog meghatározással komplex blog elnevezéssel tekintettem és tekintek rá.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló web konstrukciók számára (v.ö. Helpful Content Update). Ezért igyekszem a régi blogot frissíteni, tartalmi irányokba állítani. Törlök, bővítek, frissítek .
Munkám fő iránya a keresőmarketing, benne a keresőoptimalizálás-SEO.

“A fiatal nőkre rájár a rúd” bejegyzéshez 1 hozzászólás

Leave a Reply