A gépi marketing

Marketing géppel beszélek?

Gépi marketing
Marketing gép

Csöng a telefon, kedves hangon a cég vezetőjét – egyelőre be nem vallott marketing céllal – keresik, tessék, xy vagyok, igen, hallgatom.
A hívó újra eldarálja a megbízó vállalkozás nevét, ez gyakran olyan gyorsra sikerül, hogy se férfi, se nő nem értheti meg és így megjegyezni is képtelenség.
Aztán emberi hangon ugyan, de egy gép gyorsaságával és hangsúlyozásával pergetni kezdi a lemezt, azaz felolvassa, hogy ha ezt a terméket vagy szolgáltatást igénybe veszem, akkor szárnyakat kap a vállalkozásom, de nem kettőt, mint a konkurenciánál, hanem négy szárnyat akár, sőt ha mást is veszek tőlük, vagy ezt, de dupladigitális kivitelben, akkor a cégem olyan lesz, mint egy hatszárnyú madár!

Engem néz madárnak a marketing gép

Nos, ilyenkor már véget szoktam vetni a repülésnek, a tucatnyi szárnyig, az ionoszféra meghódításáig nem jutok el a telefonos marketingnek mondott bravúr képviselőjével, viszont a zaklató cég vezetőjének nőnemű felmenője azonnal kapcsolatba kerül nyelvemen a legősibb mesterséggel.

A marketing konklúzió

Aki gépi hangon darál, az vajon milyen meggyőző erőt képvisel? A felolvasás hatékonysága vajon mennyivel haladja meg a szellemes párbeszéd színtjét munkaidőben, napi tíz hasonló célú telefonos zaklatás hátterében?

Drága jó telefonon gépi marketingeskedők! Engem ne hívjatok!

***

A marketing témájához ajánlom elolvasásra:

Szolgáltatás, marketing, insight

A SEO mint szolgáltatás

“A gépi marketing” bejegyzéshez 1 hozzászólás

  1. Barátom!

    Igazad van; engem se hívjanak!

    Csakhogy ők ebből élnek(?), így keresik a kenyerüket. Nehéz munka. A főnökük pedig ezt nem olvassa, sajnos. Pedig neki kellene erre áldozni, tanítani, megtanítani, betanítani.

    Addig azonban, míg arra számol, hogy egy-kettő madár úgyis beesik, “gépi marketingelő” meg akad bőven, addig ő jól jár.

    Csak megint mi szívunk, meg az a szerencsétlen, akit a telefon másik végére ültetnek…

Szólj hozzá!