Blog és nyilvánosság

Szépen megforgattuk a szót a médiáról, itt is, másutt is és nem először, mint valami KÜLSŐ dologról, rajtunk kívül levőről – mint felséges valamiről, vágyott akármicsodáról… (írtam az imént, upgrade-ként, egy bejegyzésem mögé.)

Ám mindeközben elfelejtünk arról beszélni, hogy a blog RÉSZE a nyilvánosságnak, a blog maga is nyilvánosság, s olykor éppen az a funkciója, hogy kipótolja “a média” hézagait!

Tehát amikor a blogban arról beszélünk, hogy valaminek NINCS NYILVÁNOSSÁGA, akkor ebben benne van az a huncut csavar is, hogy bizony mégiscsak VAN!

És olykor nem is akármekkora …

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé. Létrehoztam blogot a közösségi terekben és saját domainen is. A legismertebb blogom a gerillamarketing.blog.hu.
A szolgáltató-blog tulajdonképpen egy klasszikus “énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként. Ám nem lévén elégedett az énblog meghatározással komplex blog elnevezéssel tekintettem és tekintek rá.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló web konstrukciók számára (v.ö. Helpful Content Update). Ezért igyekszem a régi blogot frissíteni, tartalmi irányokba állítani. Törlök, bővítek, frissítek .
Munkám fő iránya a keresőmarketing, benne a keresőoptimalizálás-SEO.

Leave a Reply