Forró idők a sofőrvilágban

Sofőrszolgálat, taxi, uber

Nincs nap két hír nélkül a média világában: egyfelől láthatjuk, olvashatjuk, hallhatjuk, hogy a görögök megint sorsfordító, történelmi naphoz érkeztek. Az elmúlt egy.két hónapban minden nap sorsfordítónak mondott volt a görögök életében, akár sofőrként dolgozik a derék hellén ember, akár nem.
A másik mindennapi hír a személyszállítás oldaláról röppen a lapok, online kiadványok címoldalára, lopakodik a híradók headline vonalába s röppen a gyors beszédű rádiósok ajkaira.
Ez pedig a személyszállítás, a sofőrszolgálat, a telekocsi, az Oscar, az uberkedés és a hasonló szolgáltatások világa.

Hogyan állnak a dolgok a sofőrvilágban?

Természetesen a mi komplex blogunk a saját szempontjából áll a kérdéshez és azt vizsgálja, hogy az online marketing egyes terepein hogyan is állnak a fenti csatamezőkön a dolgok a sofőrvilágban. Vizsgálódásunkból most fájdalmasan kimarad a görög probléma, sajnálatos messzeségben lévén az Égei-tenger hűsítő habjaitól.

Hanem a személyszállítás…

Gyakorta látjuk, hogy a hírek az Uberről szólva egy mobiltelefon képernyőjét mutatják, rajta kirajzolt útvonallal.
Ezt mi helyesnek gondoljuk, stílszerűnek, telitalálatnak, kép és fogalmi tartalom találkozásának.

Ám a Sofőröm Sofőrszolgálat honlapja még ennél is többet nyújt képi világával!
Elöljáróban had mondjam el, hogy David Ogilvy tudományos igényű mérései óta tudjuk, hogy az emberek jóval nagyobb figyelmet fordítanak a „hagyományos”, fehér alapra fekete betűkkel szedett szövegre, mint a negatív változatra.
Ám ez a honlap, amely az éjszakai Budapest sötét képére írja fehér betűkkel a mondandóját, olyan kivétel számomra, amely erősíti a szabályt.
Hiszen a sofőrszolgálatok egyik tipikus utasa a budapesti éjszaka autós vándora, aki autóját és önmagát a sofőrszolgálattal kívánja haza juttatni (vagy egy másik bulizó helyre) mert ismeri a veszélyeket, amelyek az ittas vezetőre leselkednek, akár karambol, akár rendőr, akár elpocsékolt jogosítvány, akár hullaszállító képében.
Szóval a sofőrszolgálat megrendelésének közege a viszonylagosan sötét utca, háttérben a ragyogó Budapesttel. Miért is ne ebben az otthonos közegben jelenne meg az illető okostelefonján a Sofőröm Sofőrszolgálat honlapja?


Autós téma ez is:

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.

“Forró idők a sofőrvilágban” bejegyzéshez 1 hozzászólás

Szólj hozzá!