Repülőtér, elveszett poggyász, Budapest
Magyaros marketing? Magyaros országimázs?
Ma este az amerikai rokon megrendülten tudatta, hogy mi még mindig ugyanúgy viselkedünk, mintha még itt lennének az oroszok! A reptéren az elveszett poggyásza körüli herce-hurca és küldözgetés rendesen megviselte. Nem a bőrönd elvesztése, egyszer egy holland légitársaságnál is elveszett az, hanem az eljárásmód, ahogyan bántak vele, ahogy küldözgették pecsétért a vámhoz, meg mintha ő lenne a hibás…
Pécs, sírhelyváltás, országimázs és marketing
Aztán Pécsett nem tudta kifizetni a temetőben a férje felmenőinek sírhelyét, nem fogadták el tőle a pénzt illetékesség bizonyítottságának hiányában – ez hihetetlen, szerinte ilyen nincs is, ezt biztosan álmodja, hogy valaki fizetni akar évekre ELŐRE, de nem lehet!
– Semmit sem változtatok, nyomtalanul múltak el felettetek az évek, mintha még mindig itt lennének az oroszok!
Hja, – mondom ezt már én -, az országimázs már csak ilyen, nem plakátokról szüretelik!
Szülők eleszik a csokit a gyerek elől
A Jóljárok.hu Magazinban szóba került, hogy a gyerkecipőt vásárló szülők némelyike talán megeszi a gyerek elől az ajándékba kapott csokitallért. Vajon szerencsés-e ilyesmit szóba hozni? Nem ártunk-e a jóravaló üzletnek azzal, hogy a szülő szemére vetjük, mert beletalálunk a valóságba (!): megzabálta a csokit, s nem a gyereknek adta!?
Szlogen és a marketing
Nagyonnagyképernyős tévé árusításához óriás-molinó. Szlogent kér rá a valóban kedves ügyfél. Ez jut eszembe:
Nálunk kaphat egy akkorát!
Elvetem…
Erről a valaha volt Dráva Rádió reklámja jut eszembe (a maga merészségével, hiszen 1990 táján járunk):
– Kapják már be! Mynthon cukorka.
Édes, ugye? 🙂
***
Még marketing és hasonló témák:
- Marketing alapok: kéretlen email
- Marketing múzeum
- Politikai marketing
- Marketing, insight
- Kalandok az unokámmal
A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.