Pécs: a polgármester nem PR!

Olvasom a pécsiek kedvenc és egyben egyetlen helyi napilapját (Új Dunántúli Napló), s benne a teljes oldalas interjút a polgármesterrel.
A lap, a NATO-radar elleni tiltakozó akcióról így kérdez:
” – A Tubesen töltött éjszakája egyesek szerint csak kommunikációs fogás volt…”

S íme, a válasz:
” – …szívesebben választottam volna egy langymeleg tavaszi délutánt a tubesi táborozásra, ha kommunikációs szempont vezérelt volna. De az események most kényszerítették ki ezt a figyelemfelhívó akciót…”

Abetyárját neki, a PR, vagyis a public relations nem is azt jelenti, amit eddig feltételeztem. Mert lám, a PR-nek nem része a kommunikáció, tehát a kommunikációnak sem része a PR, ráadásul a kommunikációnak nincs is figyelemfelhívó funkciója. Most járhatom majd előről az iskolákat…

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé. Létrehoztam blogot a közösségi terekben és saját domainen is. A legismertebb blogom a gerillamarketing.blog.hu.
A szolgáltató-blog tulajdonképpen egy klasszikus “énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként. Ám nem lévén elégedett az énblog meghatározással komplex blog elnevezéssel tekintettem és tekintek rá.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló web konstrukciók számára (v.ö. Helpful Content Update). Ezért igyekszem a régi blogot frissíteni, tartalmi irányokba állítani. Törlök, bővítek, frissítek .
Munkám fő iránya a keresőmarketing, benne a keresőoptimalizálás-SEO.

Leave a Reply