Reggeli marketing: csapjunk a lecsóba!

Marketing reggelire
Marketing reggelire

Utcai marketing professzor lettem

Jól nézünk ki, marketing reggelire, miközben vacsorára is az volt! Sőt, ebédre is az lesz.
– Professzor úr! – üvöltött rám valaki, amint az autóm felé igyekeztem.
Egyből megálltam, az előléptetés izgalma azonnal a hatalmába kerített, nagyon megbántam, hogy nem kötöttem nyakkendőt az imént, s most csak így, kigombolt inggel kell a jó hír hozója felé fordulnom, ámbár örömmel, vidáman tettem.
– Professzor úr, meg vagyok szorulva! – lökte felém a szót az utánam loholó idegen, a hajléktalan polgártárs, mintha közügy volna az ő szorult helyzete.

Nem akartam panaszkodni neki – bár helyén valónak gondolom, ha őszinte szóra őszinte szó a válasz  -, hogy én sem állok valami fényesen, nézze csak meg, már nyakkendőre sem telik – de nem akartam a marketingben utazó kollégát füllentéssel „lealázni”.

Kéregetés ipar és marketing

Ugyanis határozott meggyőződésem, hogy fényes (valódi) professzorok is sokat tanulhatnának kéregetés-ipari szakkollégáiktól, hiszen a topronygyos öltözet nem csak alázatra tanít, hanem a szerencsétlen élethelyzetben a hirtelen profit megszerzésének vagy meg nem szerzésének ténye szó szerint élet-halál kérdése lehet.

Professzorrá történt előléptetésem is egy megfigyelésen alapuló fogás. Nyilván többet hoz a konyhára, ha professzornak szólítja a toprongyos úr a kiszemelt, korántsem önkéntes „piaci szereplőt”, mintha tanító úrnak szólítaná!
Na igen, tanítónak, tanárnak lenni az egy lecsós foglalkozás, a professzor az már valami, és ezen a környéken ennél többet mondani nem is érdemes.
A Mecsek-oldal, az már valami más. Ott, a villák övezte utcákon nyilván más foglalkozásokat említ rosszul öltözött kollégám – de amilyen lüke vagyok, erről elfelejtettem megkérdezni.

Vajon mit mond arrafelé?

***
A hangos változat elérhetősége:

Hangos blog: Nero ritkán sercint

Kapcsolódó blogbejegyzés, amelyben megtudhatjuk, hogy a budapesti kéregető ipar reklámszöveg ügyben hol is áll:

Online marketing: kinek keresőoptimalizálás, kinek pedig SEO!

Tegnap itt volt a marketing uzsonnám:

> Szolgáltatás, marketing, insight

Egy érdekes marketing megközelítés:

> A keresőoptimalizálás és az ügyfél

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.

“Reggeli marketing: csapjunk a lecsóba!” bejegyzéshez 4 hozzászólás

  1. Lecsós foglalkozás?? Ezt hogyan kell érteni? Csak hogy tudjam 🙂
    A villasoron javasolhatnám a doktor úr (két foglalkozási ág is esélyes), az igazgató úr, esetleg a gengszter úr megszólításokat. Kellő alázattal, utóbbi esetben erősen szemlesütve 😀

  2. Kedves ZinczyKa Professzor Asszony! 🙂
    A lecsós foglalkozás = gyengén fizetett, csak lecsóra tellik, kaviárra nem!

    Megszólítástipp még: Drága autókereskedő úr!?
    Vagy ez gyönge?

  3. Aha 😀 Világos. Szerintem, az autókereskedő, az nem esélyes a villasoron. Bár kicsit ritkán járok arra 🙂 Az állandó lecsófőzés miatt lehet 😀 Amúgy gyerekkoromban volt valami sorozat. Az volt a címe: Nem kell mindig kaviár.

  4. És talán nem is olyan sokára:

    – Nem kellene még lecsóból is kevesebbet fogyasztani?

    Merthogy ilyenkor csak a milliomosok főznek lecsót.

Szólj hozzá!