Te megennéd a munkád?

Vályogvakolat | Ennivalóan szép termék
Színes vályogvakolat – hát nem ennivaló?!

A vályogvakolat példája

Elhülten olvasom a Passzívház Magazinban, hogy az egyik vályogvakolatot gyártó cég főnöke, bizonyos Weihtrager úr, a vásárokon megeszik egy nagy kanállal a saját gyártmányú vályogvakolatából. Ezzel demonstrálja, cégének gyártmánya emberbarát, egészséges termék.

Marketing szempontból eme demonstráció zabálni valóan eredményes, lenyűgöző cselekmény – még nekem is vásárolhatnékom támadt, pedig a hagyományos vakolatunkkal nagyjából minden rendben van. (A beázás miatt leesett, érme nagyságú hiátust most nem ide számítva.)

Megeszem a kalapom

Ennivalóan szimpatikus marketing megoldás a termék demonstratív felzabálása – annyi szent.
E kitűnő marketing megoldásnak lehet is valamilyen történetisége, gondoljunk csak a mondásra: megeszem a sapkám! Ezt nyilván régi kalapos kisiparosok használták falusi vásárok idején…

A képzelet szárnyán

A képzeletem azonnal kettesbe kapcsol, vajon miféle termékeket lehetne a fel- vagy kitalálóval, a gyártóval vagy a forgalmazóval megetetni?
Te mit javasolsz?
Persze csokoládéipari termékek, alkoholos italok gyártói és forgalmazói kizárva! 🙂

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé. Létrehoztam blogot a közösségi terekben és saját domainen is. A legismertebb blogom a gerillamarketing.blog.hu.
A szolgáltató-blog tulajdonképpen egy klasszikus “énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként. Ám nem lévén elégedett az énblog meghatározással komplex blog elnevezéssel tekintettem és tekintek rá.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló web konstrukciók számára (v.ö. Helpful Content Update). Ezért igyekszem a régi blogot frissíteni, tartalmi irányokba állítani. Törlök, bővítek, frissítek .
Munkám fő iránya a keresőmarketing, benne a keresőoptimalizálás-SEO.

Leave a Reply