Kormánymű javítás
A kormánymű felelős a kormánykerék mozgásának a kormányzott kerekekre való átviteléért. A modern autóknál leggyakrabban hidraulikus vagy elektromos erősegédükkel ellátott kormányműveket alkalmaznak. Mindkét típus érzékeny a karbantartási hiányra és idővel elhasználódhat.
Problémák és javítási lehetőségek
A kormánymű hibájára utalhat a kormányzás nehézsége (főleg hidraulikus rendszernél), kormányzás közbeni nyikorgó hangok, olajfoltok a kormánymű alatt, vagy a kormány lazasága. Elektromos kormányműveknél gyakori probléma az érzékelők meghibásodása, ami kormányzási nehézségekhez és hibajelző lámpához vezethet. A hidraulikus kormányműveknél gyakori a tömítések elhasználódása, ami olajveszteséghez vezet.
A javítás általában a tömítések cseréjét, szervokartú cserét vagy teljes kormánymű cserét jelenti. Fontos hangsúlyozni, hogy a kormánymű javítása után mindig szükséges a kormányszervó olaj cseréje (hidraulikus rendszernél) és a légmentesítés. Elektromos kormányműveknél gyakran szükséges speciális diagnosztikai eszköz a beállításhoz.
Vezetési biztonság és kényelem
A hibás kormánymű jelentősen ronthatja a jármű irányíthatóságát, különösen alacsony sebességnél vagy parkoláskor. A késlekedett javítás drágább javítási költségekhez vezethet, és növelheti a balesetveszélyt. Megfelelő karbantartással a kormányművek akár 200+ ezer kilométerig is problémamentesen működhetnek.
Még több autószerviz.

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. A vezérfonal: a szolgáltatás.
De újabban itt is nyújtok szolgáltatást: Turisztikai régió