Budapest minőségében más piac
A címben feltett kérdés – milyen is a duguláselhárítás Budapesten – természetesen nem a vízvezeték szereléshez közel álló szakma, hanem a piac és a honlap kapcsolatára akar választ keresni.
Ha a piac fogalmától indulunk, akkor legelőször is azt kell látnunk, hogy a budapesti piac nagyságrendekkel nagyobb, mint mondjuk a pécsi.
Pécsett elegendő a munka ellátására négy-öt vállalkozó, itt aligha beszélhetünk gyilkos konkurenciaharcról az interneten.
Szolgáltatásmarketing
Ennek marketing következménye, hogy nem a duguláselhárítási ipar vállalkozója keresi a hirdetési lehetőségeket, nem kezdeményezi a honlapján a SEO-t, hanem aki ezen a kicsiny piacon akar valamit keresni, annak kellene nyomakodnia, udvarolnia áron alul a duguláselhárítónak.
Budapest nagyságrendje más minőséget teremt. Itt bizony ismerni kell a szolgáltatásmarketing csínyját-bínját.
A magyar piac legmagasabb AdWords tarifáit ebben az iparágban mérik, s ha valahol, akkor Budapesten tényleg kemény konkurenciaharcot vívnak a vállalkozások.
A latin Pecunia non olet mondás, vagyis A pénznek nincs szaga pontosan ennek az iparágnak a talaján született, mert nagyon komoly biznisz ez az ókortól napjainkig.
Budapesten naponta kétmillió ember mos kezet naponta többször is, másfél millióan fürdenek a kádakban vagy zuhanyoznak, s ugyan csak naponta többször megy WC-re kis- és nagy dolgát elvégezni.
Konyhai csapok csöpögnek ezerszám s hordják a zsiradékot, a szöszmöszt és még ki tudja mi mindent a lefolyókba…
Ez a piac még annál is nagyobb, mint gondolnánk!
Mert ha már megvan a szivattyú, a képi diagnosztizáló eszköz, akkor már Pest megye is meghódítandó területté lép elő.
Nagy piac, éles konkurenciaharc
Szóval a nagy piac, az éles konkurenciaharc már a honlapokon is meglátszik.
Itt már a vállalkozó keresi a sikeres honlapépítőket (és nem fordítva), a honlapok keményen SEO-zottak, fut a pénz az Ads hirdetésre is.
A honlapok bőséges tartalmat mutatnak föl, Budapest kerületekre bontva tárul elénk és Pest megye nagyobb települései is visszaköszönnek az oldalakon.
És persze az elengedhetetlen interakció, a hatékonynak bizonyuló tanácsadás – ha a tartalmat vizsgáljuk.
Nos, ebből a körből mutatunk most egy példát, a Duguláselhárítás Budapesten honlapot.
Még a budapesti piacról:
Duguláselhárítás: piaci verseny a köbön
Fogorvos Budapest
Duguláselhárítás Budapest

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.
Tisztelt Író!
Nagy érdeklődéssel olvastam a cikkét, mely hűen tükrözi a valóságot, melyet én mint duguláselhárító szakember a saját bőrömön nap mint nap tapasztalok. Megtiszteltetés , hogy az én honlapomat hozta fel példának a témában.