Pécs és a molett divat
Pécsett könnyű helyzetben vannak a hölgyek, ha molett divatról van szó. Elegendő elsétálniuk az Átrium üzletházba és ott megtalálják a Lady Moletti üzletét. Sőt, ide távolabbról is be-beköszönnek hölgyek, Siklósról, Szekszárdról és Kaposvárról is. De az üzletnek nem csak fizikailag elérhető helyisége van, hanem a világ bármely részéről elérhető honlapja és webshopja is. Sőt facebook fiókja is, ahol ezekben a napokban ezt a képet láthatjuk:
Majd eztán azt tapasztaljuk a honlapon, hogy a függőleges képsorokon – a korábbiaktól eltérően – már molett, akár mondhatjuk duci modell mutatja be az idei őszi-téli kollekciót. És ez a megközelítés igencsak elősegíti egy-egy ruha, nadrág, kardigán, kabát vagy más ruhanemű megítélését, különösen a webáruház vásárlóinak esetében.
Hiszen aki webáruházban vásárol, az nem állhat az üzlet tükre elé, nem próbálhatja fel a kiválasztott ruhát, nem dönthet arról, hogy megvásárolja-e a terméket vagy sem.
Viszont ha hasonló termetű hölgyön láthatja valaki mondjuk az elegáns átmeneti kabátot, könnyebben képzelheti el önmagán is.
A gyártók, még ha számos ruhaneműt molett méretekben is gyártanak, ritkán mellékelnek hozzájuk a katalógusukban (akár offline akár online katalógusról van szó) képet duci hölgyön, mintha csak és kizárólag zörgő csonttal lehetne eladni a ruhafélét. Ez egy olyan ellentmondás, amit most nagyszerű kezdeményezéssel felold Pécsett a Lady Moletti.
És ez a vásárlót jobban kiszolgáló megoldás nyilván az eladást is segítő momentum. Na, ja, a biznisz akkor jó, ha eladó és vevő egyaránt elégedett lesz az üzlet nyélbe ütése nyomán.
A ruhák minőségére amúgy aligha lesz panasz. Azokat személyesen, külföldi, gyártói bemutatókon választja ki a Lady Moletti üzletvezetője és ahogy vásárlói mondják: az Ági akármit nem hoz nekünk haza!
Most kíváncsian várom a honlapon az új modellek megjelenését, bizonyára csinos, molett lányok-asszonyok lesznek: > molett divat
***
Témába vág:
A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.