Második menet: SEO-verseny után
Időtálló archív bejegyzés képpel frissítve (2007. szept. 15. -ről)
Az első magyar keresőoptimalizáló verseny immár háromnegyed éve befejeződött, s érdekes módon most erősödnek fel a versenyt fitymáló hangok. Kényes „szakmai körökben” finnyás megjegyzések születnek visszamenőleg.
Ilyen versenyek pedig világszerte megrendezésre kerülnek, ám seholsem a SAVANYÚASZŐLŐ szóra kell optimalizálni a honlapokat, s emlékeztetnék rá, nálunk is a Pillangószív szóra kellett, nem az előbb említett savanyú kezdetűre, rosszul tetszenek emlékezni az urak!
A visszamenőleges fitymálók némelyike már ott tart, hogy bolondnak titulálja azokat az ügyfeleket, akik valamely szóra, kifejezésre kívánják optimalizáltatni a honlapjukat. Pedig aligha róható fel a szekerceárusnak, ha a fejsze és a szekerce szavakra élen akar állni a keresőkben! Különben látogatók sokaságát BALTÁZNÁ el 🙂
Mélynél mélyebb szakmaiság menete
A mély szakmaiságnak azért mégiscsak volna egy olyan határa, amely a valóságtól, a meglévő igényektől nem szakad el annyira, hogy csodálkozva kelljen rábámulni egy szakma „elitjére”!
Az Első Magyar Keresőoptimalizáló Verseny során (amelyet történetesen én nyertem meg /Bognár Stúdió Reklámügynökség – El Lobo – A farkas/ néven), azt tapasztaltam, hogy az élboly versenyzői tiszteletben tartották egymást, nemes ellenfelet és nem ellenséget láttak egymásban. A versengés nem feltétlenül teszi monomániás őrültté a résztvevőket.
De úgy látszik, a „nem résztvevés” is kohéziós erő, csak lasabban hat az összekovácsoló képessége! Ha így haladunk, lassan kiosztják a NEM RÉSZTVEVÉS első, második és harmadik díját, s ismerve e kör tőkeerejét, parádés díjakra számíthatnak a nem résztvevők!
***

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. A vezérfonal: a szolgáltatás.
De újabban itt is nyújtok szolgáltatást: Turisztikai régió
Én még mindig nem értem, hogy hogy kell csinálni ezt az egész keresőoptimalizálást, pedig olvasom, olvasom amit írsz, csak nem fogom agyilag 🙂
Pedig úgy szeretnék első lenni 🙂 Csak buliból 🙂
Kedves Tarjáni!
„Tarjáni képek” beütésére a te fotóblogod az első a Google.hu alatt, tehát aki nem tudja fejből, hogy az idei Golden Blokk versenyben az élbolyba jutottál, és nem emlékszik, hol is vannak azok a szép archív és mai képek, annak sem gond, hogy a keresőben megtaláljon!
Úgyhogy te fel vagy mentve a keresőoptimalizálás alól! 🙂
Csak hát én mégis csak SALGÓTARJÁNi lennék, nem Tarjáni 🙂
Kedves (Salgó)tarjáni!
Én azt beütve is elsőnek látlak! 🙂
Csak simán a Salgótarjánt szertném 🙁 brühühühühü
bano véleménye elegánsan elsiklik a fölött a tény fölött, hogy
1., a redundancia döbbenetes mértéke nehezen felbecsülhető az Interneten, szűkebben: a weben,
2., hogy a K1 hasonlata zagyvaság.
A keresőoptimalizálással, a SEO-val folyamatosan tanul, fejlődik minden hivatásos webhasználó, beleértve minden keresőrendszer-fejlesztőt is!
Ez a kétpólusú aktivitás végsősoron jelentősen javítja a web használhatóságát, hiszem én.
3., Érdemes lenne utánanézni, hogy egy-két beteg video instanciái, és „megosztása” nem köt-e le nagyobb „infrastruktúrális”(huh) kapacitást, mint a Google folytonosan változó, titokzatos szabványait fürkészők nemes vetélkedése:D
Szia CNR!
Délután átnézek hozzád.
Kösz a látogatást.