Szemben a divattal
A világ marketing színpadán talán a Dove volt az első cég, amelyik az üde arcú, munkától nem fáradt, válogatott szépségeket a reklámjaiban lecserélte igazi, valódi nőkre!
Bátor húzás volt ez, hiszen jószerével a sztereotípia, rosszabb esetben az előítélet mozgatja a vásárló közönséget.
Babakrémet, babaarccal, lehetőleg harminc kilóra fogyasztott termettel – ez a standart, ez a divat a reklámokban, még a divat-reklámokban is.
A Lady Moletti Pécs is váltott valódi nőkre
A pécsi Lady Moletti is merészet lépett – a saját vásárlói körében keresett önkéntes „manökeneket”, s a honlapján immár ők mutatják be az új ruhadarabokat.
És máris bebizonyosodott, hogy a valódi nők is lehetnek szépek, bájosak, ügyesek – és ami nagyon fontos: természetesek!
Hát persze, mondhatjuk, hiszen a nekik készült ruhákat mutatják be, nem akarnak megfelelni se zsűrinek, se nagy tételben vásárlók kereskedőknek, egyszerűen felveszik és megmutatják a molett divat szülte ruhákat.
Például a 2015-2016-os tél friss darabjait. Ezek a téli kollekciók a valóságos üzlettel és webshoppal egyaránt rendelkező bolt honlapján itt érhetőek el.
> Molett divat, tél
A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.