Függöny minta
A főcím, a minta szó jelen esetben függöny mintát is jelent, meg egy olyasfajta szakmai, kereskedői felfogásbeli mintát a lakáskultúra terén, amely példa értékű.
Főképpen ez az utóbbi érdemes a figyelmünkre, amikor egy budapesti üzlettel ismerkedünk az interneten, hiszen a komplex, vásárló-centrikus felfogás következménye a számos függöny minta (és persze sorolhatnánk a függönyön túl a szőnyeg, a tapéta és egyéb mintákat is).
A felfogás, amelyről beszélek, olyan jellegű, hogy a kereskedő célja nem az áru egyszerű direkt „elpasszolása” a lehető legnagyobb haszonnal, hanem egy olyan komplex szolgáltatás nyújtása, amely az áru köré épülve a potenciális vásárló igényeit sokoldalúan szolgálja! És ez kifejezetten a szolgáltatásmarketing klasszikus esete.
A hivatkozott üzlet szemléletében nincs külön függöny (és slussz, ezzel végzett is a vásárlóval), hanem a függönyt a lakás többi eleméhez kapcsolódóan fogja fel! Lakáskultúra ez a javából…
Anyagban, színben illeszkednie kell a lakástextileknek, bútorszöveteknek, burkolóanyagoknak, a szőnyegeknek, a bútoroknak.
Vagyis komplett belső térben jelenik meg számukra a lakás – és ezt a felfogást tolmácsolják a vásárló felé.
De ugyanez a komplexitás jellemzi a munkafelfogást is. Ugyanis nem elegendő kiválasztani, megvásárolni például a függönyt, annak meg kell határozni a méretét, anyagát, azt fel is kell szerelni az ablakok elé, ehhez karnis és sín és még ki tudja mi minden kell. És éppen ez a lényeg: ingyenes felméréssel segíti ezeket a munkafolyamatokat is!
Ráadásul a belső tér funkciója szerint több féle függönyre is szükség lehet: nappal elegáns fényáteresztő függönyre, de pihenéshez ugyanott már a sötétítésre, vagyis sötétítő függönyre is gondolni kell.
Mi is a minta utáni árusítás?
A minta utáni árusítás egy olyan kereskedelmi gyakorlat, amely során egy vállalkozás árut vagy szolgáltatást kínál fel az ügyfeleknek azután, hogy azok megkapták és kipróbálták a termékmintát. Az árusítási folyamat során a vásárlók rendelkeznek az információkkal, hogy mihez hasonló terméket fognak kapni, miután kipróbálták a mintát. Ez az eljárás segíti az ügyfeleket abban, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy a termék vagy szolgáltatás megfelelő az igényeiknek, mielőtt megvásárolják azt. A minta utáni árusítás előnyös lehet mind az ügyfélnek, mind a vállalkozásnak, mivel segít a bizalom kialakításában és növeli a vásárlói elégedettséget.
A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.