SEO, keresőoptimalizálás Budapest – nagy piac

Budapest, Lánchíd - összeköt partokat, mint SEO-ban a link
Budapest, Lánchíd – összeköt partokat, mint SEO-ban a link

A SEO (Search Engine Optimization), vagyis magyarán a keresőoptimalizálás keretében – „Lánchíd-hasonlattal” élve – a linkek szerepe olyan, mint a Dunán átívelő híres hidunk, a Lánchíd.
Kapcsolat két part, Pest és Buda között, kapcsolat a web két egysége között.

SEO és piac

A SEO egyre inkább közismert előnyöket biztosít egy-egy weboldal életében. A belső optimalizálás, a külső linkek meglétével a keresőtáblán (SERP) előnyös sorrendi helyet biztosít honlap, blog, webshop számára.
A keresés valamint a találatok megszületésének, kezelhetőségének ismerete óriási előnyt jelenthet a keresőben elfoglalt hely, így a keresettség szempontjából.
Annak a vállalkozásnak, szervezetnek, amelynek a honlapját vagy egyéb webegységét sokan megtalálják a fontos kulcsszavaira, kulcskifejezéseire, annak nagyobb a reménye üzletkötésre.

Hová irányuljon a SEO célzás?

Ha piacról beszélünk, nyilván előtérbe kerül a piac nagysága. Márpedig Magyarországon vitathatatlanul Budapest a legnagyobb, legerősebb piac. A bevétel sűrűsége, a profit nagysága nyilván itt csábítja leginkább a termékét, szolgáltatását kínálót.
Nem véletlen, hogy itt nyitnak üzletet vidéki termelők, mint például a kerámiáikról híres gyárak, köztük például a pécsi Zsolnay.

Így az sem véletlen, hogy vidéken élő szolgáltatók az online marketing terepéről is piacot akarnak kihasítani maguknak, mint például a korábban SEO versenyt nyert pécsi Bognár Stúdió – SEO Budapest.

Furcsa elképzelések a főváros és a vidék kapcsolatában

Marketing terén felkészült vállalkozások körében fel sem merül más megközelítés, ha szolgáltatót akarnak foglalkoztatni, mint a minőség.
Ám nem mindenhol felkészült ember irányítja a céget.
Így fordulhat elő, hogy vidéki cégek budapesti vállalkozásokat bíznak meg a SEO terén is, mert azok alkalmazása „előkelő” státuszt biztosít, és nyilván ott érhető tetten a tudás.
Budapest cégeinek némelyike meg vidéki szolgáltatót keres, hiszen azok is lehetnek nagyszerű felkészültség és referenciák birtokában, de a vidékiek olcsóbbak, mint a pestiek. Ők az olcsóságvadászok egyebekben is.

Normális webmarketing cég a saját tudásánál az árat nem adja alább. Budapesten is megmutatja szolgáltatását, remélve a gazdasági szempontok, a megtérülés (ROI), a hatékonyság döntő szerepét.
​​​​​​​Ugyanis a korszerű életformák, a napjainkban hatékony munkahelyek számára a szolgáltató lakhelye ma már nem számít. Sőt, már az is nagyjából mindegy, ha nincs nyelvi akadály, hogy a SEO szolgáltatás melyik országból melyikbe irányul. Ez már a szabadság, a vállalkozói szabadság, a web szabadsága dimenzióit nyitja meg. Erről a részterületről többet a weblib web honlapon talál.


És egy keresőoptimalizáló specialista: SEO ügynökség

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.

Szólj hozzá!