E.On levél, írt a szolgáltató

Az ügyfélszolgálat tájékoztat

Ma levél érkezett az elektronikus postafiókomba. Tisztelt Bognár Lászlónak szólítanak (ez stimmel idáig) és ezt olvashatom:
„Az alábbi fogyasztási helyére igényelt Bónusz Kedvezmény a mai nappal megszűnt: (itt a pontos hely – stimmel)
– lejárt az Ön kedvezményes időszaka (Felhívjuk figyelmét, hogy Bónusz Kedvezményünk az igényléstől számított 1 évig érvényes!),
– Ön elköltözött a fogyasztási helyről,
– Ön tarifát váltott.
Üdvözlettel:
E.ON Ügyfélszolgálat”

Csodálkozom a szolgáltatásmarketing termékén

Ezen kicsit elcsodálkoztam! Lejárt az egy év, el is költöztem, meg tarifát is váltottam volna?
Mivel tudtommal tarifát nem váltottam és el sem költöztem, mármint tudtommal, így nem maradt más hátra, mint annak feltételezése, hogy a Bónusz kedvezményem elérte az egy éves kort és innentől nem lesz bónusz, bekaphatom.

Az az igazság, hogy harácsoló polgár lévén sutyiban rámentem az E.ON honlapjára, hátha meg lehet hosszabbítani azt az átok Bónuszt, hiszen jószerével már csak ez volt az egyetlen kedvezményünk azóta, hogy bejelentette a kormány, az ellenzék, az imperialisták meg a kommunisták is, hogy nincs már többé ingyen ebéd.

A kedvezmény eltűnése mesebeli módon

De az E.ON honlapján árva szó sincs a Bónusz Kedvezmény meghosszabbításáról, magyarán emelkedni fog az elektromosság meg a gáz ára, szart se ér már a mi hűségünk a környék egyetlen szolgáltatójához.
Tehát itt az ideje, hogy váltsunk!
Persze ezen a ponton kicsit meg vagyok fogva, de most nem akarnék itt maszatolni a kicsinyes részletekkel.

Tulajdonképpen mindenütt ez van. Az egyik cég ezért, a másik meg amolyan címen emel, itt meg a kedvezmény kerül csak elvonásra. Vagyis amit elvesz tőlük az állam mindenféle fura címeken, azt úgyis nekünk kell kifizetnünk. Mert ebben a világban már tényleg nincsen ingyen ebéd!
***
Ők is jöttek, kopogtattak:
Hőség, pénzügyek és Gyurcsány lánya

Szolgáltatásmarketing

GYIK:

Miért szűnt meg a Bónusz Kedvezményem az E.ON-nál?
A Bónusz Kedvezmény megszűnésének több oka lehet. Az egyik leggyakoribb ok, hogy a kedvezményes időszak lejárt, amely általában egy év. Ezen kívül a kedvezmény elveszhet, ha a fogyasztó elköltözik a fogyasztási helyről vagy tarifát vált. Érdemes ellenőrizni a pontos feltételeket, hogy miért szűnt meg a kedvezmény.
Hogyan hosszabbíthatom meg a Bónusz Kedvezményt?
A Bónusz Kedvezmény meghosszabbításának lehetősége a szolgáltató honlapján vagy ügyfélszolgálatán keresztül érdeklődhető. Jelenleg nem található információ a hosszabbításról, de érdemes közvetlenül kapcsolatba lépni az E.ON-nal, hogy tisztázzák a lehetőségeket.
Milyen hatással van a Bónusz Kedvezmény eltűnése a számlámra?
A Bónusz Kedvezmény eltűnése közvetlenül növeli az elektromosság és gáz árát, mivel ez volt az egyik kedvezmény, amit a szolgáltató nyújtott. Ennek hiányában a számlák magasabbak lehetnek, ami a költségeket is megemelheti, így érdemes más szolgáltatók ajánlatait is megfontolni.
Miért fontos figyelni a kedvezmények lejáratára?
A kedvezmények lejáratának figyelése kulcsfontosságú, mivel ezek jelentős hatással vannak a havi költségekre. Ha a kedvezmény lejár, a fogyasztó magasabb árakat fizethet, ami a költségvetését érintheti. Rendszeres ellenőrzéssel elkerülhető a váratlan drágulás.
Milyen lépéseket tehetek, ha nem értek egyet a szolgáltató döntésével?
Ha nem értesz egyet a szolgáltató döntésével, érdemes először felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy tisztázzák a helyzetet. Ha a probléma nem oldódik meg, lehetőség van panaszt tenni a megfelelő hatóságnál, vagy más szolgáltatók ajánlatait is megfontolni.
Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. A vezérfonal: a szolgáltatás.
De újabban itt is nyújtok szolgáltatást: Turisztikai régió

“E.On levél, írt a szolgáltató” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Igazad van! Sőt, a személyesség elveszítése is mennyire jellemő: amit a gép mond, abból megpróbáljuk kitalálni mit akart mondani a gazdája. A következő lépésben majd én is géppel válaszoltatok. A szolgáltatók, köztük az E.ON és a magyar állam ilyen válszokból választhatnak:
    – levelét befogadtuk
    – levelét nem fogadtuk be
    – kapja be
    – rendben, én kapom be
    – szolgáltatót váltok

Szólj hozzá!