A város fontossága országon és régión belül
Herend a Balaton környékének kulturális és ipari központja, a régió büszkesége. A gazdaság a porcelángyártásra és turizmusra épül. Országosan ismert a Herendi Porcelánmanufaktúráról. A Balaton-felvidék életében fontos szerepet tölt be.
A város a kézműves turizmus fellegvára. A helyi infrastruktúra a kulturális turizmust támogatja. A környező településekkel való együttműködés erősíti a térséget. A manufaktúra országos vonzerőt jelent.
A város lélekszáma, ipara, mezőgazdasága, kreatív ipara, kultúrája, hagyományai
A település lakossága körülbelül 3000 fő, csendes, de vonzó hely. Fő iparága a porcelángyártás, a Herendi Manufaktúra világhírű. A mezőgazdaság kisebb, de a szőlőtermesztés jelen van. A kreatív ipar a porcelánművészetre épül.
A kultúra a manufaktúra múzeuma és kiállításai köré szerveződik. A hagyományok a porcelánkészítés mesterségében és helyi fesztiválokban élnek. A manufaktúra turisztikai attrakció, tárlatvezetésekkel. A kézműves piacok gazdagítják a kínálatot.
A közösségi élet kulturális programokkal és vásarokkal gazdag. A természeti környezet, mint a Bakony, vonzza a kirándulókat. A helyi gasztronómia a régiós ízekre épül. A fenntartható turizmus fejlesztése is napirenden van.
A város a magyar kézművesség szimbóluma. A kulturális örökség megőrzése kiemelt cél. A rendezvények, mint a Porcelánünnep, népszerűsítik a térséget.
A fejlődés lehetőségei
A kulturális turizmus fejlesztése prioritás. A digitális marketing növelheti a látogatottságot. A zöld megoldások vonzóbbá tehetik.
A családbarát programok bővítése új vendégeket hozhat. A régiós együttműködés erősítheti a pozíciót. Herend a Balaton környékének kulturális központja lehet.
A város turisztikai vonzereje
A Herendi Manufaktúra és múzeum vonzza a turistákat. A Bakony kirándulási lehetőséget kínál. A Porcelánünnep kulturális élményt ad.
A kézműves piacok és tárlatok népszerűek. Családbarát szállások kínálnak kényelmet. Herend a kultúra és kézművesség központja.
Tudjon meg többet a városról

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. A vezérfonal: a szolgáltatás.
De újabban itt is nyújtok szolgáltatást: Turisztikai régió