Kemény leszek: Viagra nem kell!

Naponta ömlik rám az átok, a kemény és kéretlen marketing, zúdul az e-mail, kobakon ver a blogomban is a hozzászólásnak álcázott reklám-levél: vedd, vidd, kérd a portékám, mert akkor neked nagyon jó lesz, s különben is megérdemled ezt!

Kemény marketing

Az élen, megelőzve bankot, borházat, szúnyogirtót, fityfenéket – a Viagra áll!
Sohasem gondoltam volna, hogy a férfiasságom állapota ennyire fontos lesz az emberiségnek! Még Dél-Afrika sötét bozótosából is kínálnak a Viagrából, hogy a derekas helytállásomnak ne legyen akadálya.

A gyönyör kékben keményebbre hangolt?

A kék gyönyör, a napestig álló fallosz ígérete bosszant rendesen!
Elég volna, ha naponta csak egyvalaki emlékeztetne fickós teendőim ellátására, s ő is csak akkor, ha odahaza van, különben mit is kezedenék a derekas keménykedéssel, a hetyke buzgalomra ösztökélő büszke kiállással!
Szóval most kemény leszek: Viagra nem kell, ne küldjetek többé reklámlevelet!

Virág átadás - kemény udvarlás
Kőkemény udvarlás

Még a kemény marketing üzenetekből:

Marketing alapok: kéretlen online levél

E.On levél

Az Invitel holtaknak is számláz, és szívesen áll rendelkezésükre

GYIK:

Miért zavaró a Viagra reklámok folyamatos áramlása?
A Viagra reklámok folyamatosan érkeznek, és sok esetben kéretlenek, ami frusztráló lehet. Az emberek gyakran érzik úgy, hogy a férfiasságuk állapota túlzottan fontosá vált a társadalomban, és ez a nyomás stresszt okozhat. A reklámok nemcsak a termékek, hanem a férfiasság elvárásait is hangsúlyozzák, ami sokak számára kellemetlen.
Milyen hatással van a Viagra marketing a férfiakra?
A Viagra marketing hatása jelentős, mivel sok férfi úgy érzi, hogy a termék használata elvárás a társadalomban. Ez a nyomás gyakran önértékelési problémákhoz vezethet, mivel a férfiak összehasonlítják magukat a reklámokban bemutatott ideálokkal. A folyamatos reklámok miatt sokan úgy érzik, hogy a férfiasságuk nem elégséges, ami pszichológiai terhet ró rájuk.
Milyen típusú marketing üzenetekkel találkozhatunk a cikkben?
A cikkben a kéretlen online marketing üzenetek szerepelnek, amelyek gyakran reklámlevelek formájában érkeznek. Ezek az üzenetek nemcsak a Viagrát, hanem más termékeket is népszerűsítenek, és sok esetben zavaróak lehetnek. A szerző kifejezi, hogy nem kíván több ilyen reklámot kapni, és ezzel a problémával sokan azonosulhatnak.
Milyen érzelmeket váltanak ki a Viagra reklámok?
A Viagra reklámok gyakran frusztrációt és stresszt okoznak a férfiakban, mivel a társadalmi elvárások nyomása alatt érzik magukat. A reklámok sugallják, hogy a férfiasságuk nem elégséges, ami szorongást kelthet. A szerző a cikkben kifejezi, hogy ez a nyomás nem kívánatos, és szeretné elkerülni a további reklámokat.
Miért fontos a szerző számára, hogy ne kapjon Viagra reklámokat?
A szerző számára fontos, hogy ne kapjon Viagra reklámokat, mert úgy érzi, hogy ezek a kéretlen üzenetek felesleges nyomást gyakorolnak rá. A cikkben kifejezi, hogy nem érzi szükségét a termék használatának, és szeretné elkerülni a folyamatos marketinget, ami zavaró és felesleges számára.
Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. A vezérfonal: a szolgáltatás.
De újabban itt is nyújtok szolgáltatást: Turisztikai régió

“Kemény leszek: Viagra nem kell!” bejegyzéshez 1 hozzászólás

  1. kikiroller 2006-07-21 07:19:48

    Igazad van! A Cialis sokkal jobb!

    2

    El Lobo – A farkas 2006-07-21 07:21:43

    Szia Kiki!
    Miért, attól hány napig áll?

    3

    kikiroller 2006-07-21 08:28:09

    ugyanannyi ideig mint nélküle, de nem fáj a fejed tőle. Vagy ha mégis, akkor az mástól van.

    4

    El Lobo – A farkas 2006-07-21 08:33:36

    De én azt se kérek! Csak úgy, laza örömmel, a természet adta, kemény elhatározással – és akkor fix, hogy nem fog fájni a fejem!

    5Fermina 2006-07-21 08:41:37

    Reklám lenne? Bárki csinálja, nem múló erekciója van tőle! Vajon ezek lennének a legkeresettebb gyógyszerek?

    6

    El Lobo – A farkas 2006-07-21 08:51:48

    Kedves Fermina!
    A legjobb üzlet a legalapvetőbb emberi szükségletek, sőt a legősibb ösztönök kielégítése!
    V.ö. Maslow-piramis. De hivatkozhatunk József Attilára is: ehess, ihass, ölelhess, alhass!
    Megjegyzem még: egész nap álló fickóssággal, lehet, hogy nehezebb az önmegvalósítás. Ugyanis piramist mászni így, vszínüleg igen nehéz!:-)

    7

    Fermina 2006-07-21 08:54:05

    :DDD
    Most mi van? Minden harmadik betĹ? kĂ?zĂ?tt kĂ?rdĹ?jel?

    8

    Fermina 2006-07-21 08:54:47

    A fene érti! Most csak a hozzászólásomban.

    9

    El Lobo – A farkas 2006-07-21 09:22:06

    Ugye-ugye, amikor valaki Cialist vagy mifenét vesz be a környezetedben, s nyomja a kedve a klaviatúrán a kérdőjelet! 🙂

    10

    kiki 2006-07-21 12:30:04

    látom, dumáltok és nem vettétek a fáradtságot, hogy ha már nem veszitek be, legalább a hatásait elolvasnátok: csak izgatásra következik be merevedés. És utána véget is ér. Viszont ha egész nap izgatott vagy, akkor lehet nyugtatót bevenni, ha túl leszedáltad magad, akkor kis xanaxxal feldobni a depidet.

    11

    El Lobo – A farkas 2006-07-21 15:15:45

    Kiki, ez nem jó módszer! Tudhatnád, hogy a nőknél soha sem lehet tudni biztosan, hogy akarják, vagy nem akarják.
    Tehát, mondjuk reggel úgy néz ki: akarja, erre beszedek egy izét. Aztán tíz perc múlva nem akarja – erre beveszek egy antiizét. Engem meg közben IZGAT a gondolat, tehát az izgatás az fenn áll! .-)
    Nem csoda, ha ezektől a szerektől fáj a fő, ahogy írod is. 🙂

    12

    KingaBrit 2006-07-21 15:39:45

    A nok mindig akarjak.

    13

    El Lobo – A farkas 2006-07-21 16:00:47

    Most zokogni fogok, drága KingaBrit! Hogy én ezt csak most, életem delelőjén tudtam meg! 🙁
    Viagra nélkül is mit össze nem büszkélkedhettem volna: na, de mindegy már!

    14

    KingaBrit 2006-07-21 16:03:14

    Jobb keson, mint soha, ugye.

    15

    vuk 2006-07-21 17:53:58

    Viagra?! Cöhh! Gipsz!

    16

    El Lobo – A farkas 2006-07-21 18:09:40

    Hát ezt Aranypötty Kisróka, te honnan tudod? Ravak mesélte?

    17

    vuk 2006-07-21 18:38:51

    Aztatat nemmmondommeg!

    18

    dombospetya 2006-07-21 20:43:57

    Ez a posztmodern világ teljesítménykényszere: 3000 köbcentis autó, Háború és béke a polcon, horgászat, Viagra-hegyek, a nők meg mindig akarják, még akkor is, amikor nem.

    19

    El Lobo – A farkas 2006-07-21 22:53:51

    Hej, kedves Dombospetya úr! Nálam az bíz 1400-as, a Háború és béke stimmel, már nem pecázok, Viagra nem köll, az asszony meg hun akarja, hun nem!

Szólj hozzá!