Online marketing lehetőség
Tele van a sajtó a nagyszerű hírrel, mely szerint Mark Zuckerberg, a Facebook atyja és bájos felesége pulit vett!
Én kevésbé vagyok meglepve, fiatal koromban nekem is volt pulim, tényleg ellenállhatatlan jószág a magyar eb! Játékos, aranyos, kis helyen elfér és csillogó szemekkel néz a világra. Már persze, ha kilátszik a szeme a nagy bozont alól.
De most nem is ez a lényeg, hanem a Zuckerbergék szerencséjéről kéne beszélnünk, mert most tízmillió friss barátra tettek szert, tízmillió magyarra, sőt tizenötre.
Na jó, nekünk is szerencse ez, lesz kitől kölcsön kérnünk, lesz kihez fordulnunk, ha kutyába se venne bennünket a szerencse.
A Zuckerberg házaspár egyébként nagy becsben tartja a jószágot, még Facebook oldalt is nyitottak neki.
Fogadni mernék, az Egyesült Államok legszebb kutyaóla lesz a mi pulinké, állati nagy mázlija van neki. Meg nekünk is persze, mert elmondhatjuk: legalább a kutyánk, a puli, az jól él!
Országimázs a leendő online marketingben
Hanem az illetékes magyar minisztériumban most nyilván az ország imázsára gondolnak, hogy miként is lehetne kiaknázni a mi nagy nemzeti szerencsénket! Mert ugye kutya nagy mázlink van – és pont egy internetes guru oldalán.
Első lépésben talán a most formálódó Alkotmányba kéne belevenni: a magyarok ősi állata a védendő puli! Ezzel máris visszaigazolnánk Zuckerbergék döntését és megnyitnánk a kaput a magyar irodalom előtt is.
Hiszen milyen pulis az, aki nem ismeri Fekete István Bogáncs című könyvét.
Máris mehetne egy tiszteletpéldány a cuki amerikainak, hogy művelődhessen is. A kísérő levélben meg kellene említeni, hogy a magyar Nobel-díjasok között még nincs ott Fekete István, a Bogáncs és más nagy sikerű művek szerzője (pl. a Kele, a Tüskevár).
Szóval ránk fért már egy kis szerencse! Persze, az ember telhetetlen és arra gondol: talán Bill Gates majd hegyes szarvú magyar tehenet vesz. Állati jó lenne.
A puli Facebook oldala: https://www.facebook.com/beast.the.dog?sk=info
Az én Facebook oldalam: Bognár László
Gondolatok az online marketingről:
A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.
A pulik a legremekebb magyarok. Okosak, tele vannak ötletekkel, kitartóak, mindig lehet rájuk számítani akár a munkáról, akár a buliról van szó. Csak egy gond van velük, eső után nem lehet rájuk fekve tévét nézni. Átázik az ember. De ha Zuckerbergék ezt a problémát tudják kezelni, remekül fogják érezni magukat. Még ebük ember-rokonait is megkedvelhetik. 🙂
Hát ez igaz, a pulik remek magyarok. Szeretni lehet őket idehaza is, külföldön is – tanulhatna tőlük a kommunikációs államtitkárunk!
Igen, a magyarok közül, őket lehet szeretni.
Tanul is! Ugatni már tud, igaz még nem úgy, mint egy puli, egy kicsit össze-vissza ugyanazt, kicsit akkor is, amikor nem kéne, de ugat.
Az én kutyám is puli, de már sajnos nagyon öreg. Az egész család szereti. Imád még játszani mindene a kislabda. Remek ház őrző!! Minden neszre odafigyel, ami nagyon jó tulajdonsága. Pár évvel ezelőtt még nagy apám pásztor kutyának tanította, onnan ez az éberség. Nagyon hűséges 🙂
A főcímed második fele fogott meg: …”és a magyar országimázs” – El is olvastam gyorsan elmélkedésed, s bizony nem is állunk olyan messze a valóságtól! 😉
Viszont kérlek, ha már sikerült megszólítanod Zuckerberg urat, – s bízva abban, hogy válaszol is felvetésedre – , gyorsan ajánld fel neki azt a lehetőséget is, – hogy a magy Puli autó is megmenthetné hazánk autóiparát most, hogy a honi Suzukit, akár egyetlen Japánból származó kis alkatrész hiánya ellehetlenítheti.
És milyen szép is lenne, ha hasonlóan vinné az Elektric Puli hazánk hírnevét, mint anno az Ikarus-Busz!
Világ Pulijai egyesüljetek!