A politikai marketing új hulláma?
Gurzó Ákos, Márki-Zay Péter kampányfőnöke, aki egy amerikai állást hátrahagyva érkezett az MMM (Mindenki Magyarországa Mozgalom) stábjához, igazán nem finomkodik, amikor a magyar politikai marketing képviselőiről nyilatkozik.
„…leamortizáltak már egy csomó pártot, látod az életrajzukban, hogy milyen szervezeteknél dolgoztak. Mára egyik sem létezik, és ők még mindig itt vannak megmondóemberként…. A magyar politika csak akkor változhat meg, ha nemcsak új politikusok érkeznek, hanem a politikai marketing is megújul. „
Legutóbb Torgyán akart mindenkit leváltani
Lám, a módszer ugyanaz, mint amit Márki-Zaynál láthattunk az ellenzéki előválasztás során: mindkét „tehetségtelen bandát”, vagyis az ellenzéket és a politikai marketing szakmát is le kell váltani. És persze érdemesekre cserélni – rájuk!
Eltűnődtem, vajon a politikai kommunikáció terén a friss szelek hozója kikre gondolhatott, mint leamortizált pol-marketingesekre.
Itt van például Somogyi Zoltán, aki alól az MDF tűnt el örök időkre, vagy az egykori SZDSZ-es tótumfaktum, Horn Gábor. E két jeles úr többet szerepel a televíziókban, mint Bruce Willis, pedig tőle naponta több filmet is levetítenek a magyar csatornák.
Csak a sors furcsa fintora lehet, hogy mindketten orrba-szájba dicsérik Márki-Zay Pétert, egyenesen az ellenzék megmentőjének, szent tehenének tekintik.
Már megint melléfogtak volna a leamortizáltak?
***
Frissítés!
2021.11.05. Márki-Zay Péter új kampányfőnököt jelentett be. Ezek szerint a jövőbeni lépéseit már Zaránd Péter, a Momentum korábbi tanácsadója és Puzsér Róbert főpolgármeterségért vívott küzdelmének politikai marketing irányítója fogja egyengetni.
Most jön majd a Sétáló Márki-Zay konstrukció? 🙂
Frissítés!
2022.02.21. Abban a versenyben, hogy a nyilvánosság felületein, elsősorban az ATV műsoraiban, ki tudja a legfényesebbre nyalni MZP dicsőségét – mára már szinte verhetetlen és behozhatatlan előnyre tett szert Pulai András. Egyszerűen nincs olyan mondata, tette Márki-Zay Péternek – ítélje azt el akár a teljes közvélemény – amit ne végtelenül tudatos, okos, a fényes győzelmet előrevetítő momentumként értékelne Pulai. Olykor már nem is tudom, sírjak vagy nevessek a megnyilvánulásain!
Témánkhoz kapcsolódik:
Emojik jelentésváltozása az előválasztás során
Trends: választási számháború az előválasztás során
A magányos hős szerepében Márki-Zay Péter
Bognár László
A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.