
Pokoli nyár van, nyilván aratnak a klímások és a klímaszerelők, nem különben az áramszolgáltatók és fogadni mernék, a villanyszerelők sem járnak rosszul.
Nem tudni mitől, (talán a mobilklíma miatt) de a lakásunkban az áram megadta magát, a 16 amperes biztosíték levágódott, árasztott némi záptojásszagot – amelynek hatására villanyszerelőt hívtam.
Szószátyár villanyszerelő
Beszédes villanyszerelőt fogtam ki, már mindenfélét tudtam a családjáról és a rokonsága ügyes-bajos dolgairól, amikor gyanússá lett neki az elosztószekrényünk némely tulajdonsága, s a szomszédaink felől kezdett érdeklődni, akikkel közös falunk van, hátha azok lopják az áramot, azért kóborol itt a ménkő össze-vissza.
– A szomszédaink kínaiak – mondtam a szerelőnek.
– Kínaiak? – nézett le rám a szobalétráról a villanyszerelő, mint aki mindent ért már, akinél helyére kerültek a dolgok.
– Csurka egyszer azt írta – lökte le rám a szót az áramok ismerője -, hogy ránéztem a kínaira és azt mondtam neki, hiába hunyorogsz cigány, megismerlek!
Kis szerelés után kiderült, a szomszéd cigány-kínaiak teljesen ártatlanok – legalábbis az elektromosság ügyében!
A mi szerelőnk a munkavégzés egy meghatározott szakaszában elment, mondván, hoz egy új biztosítékot a záptojásszagú helyett. Úgy is lett, beszerelte, de semmi sem változott. Sőt, a biztosíték akkor is áteresztette a 220-at, amikor le volt kapcsolva.
Ekkor a mi derék, fehér bőrű, színmagyar, egy törzsből való (vagy hogy a büdös fenébe kell az ilyesmit megfogalmazni) szerelőnk elárulta, hogy ez a becserélt biztosíték is használt, és nem gondolta, hogy nem fog működni.
Végül beszerelt féláron egy másik használt biztosítékot, most az alatt fut a klímánk .
Az az igazság, hogy én egy rendes, új biztosítéknak jobban örültem volna – méghozzá mindenféle idézet nélkül!
*****
Témába vág:
Névnapi virág és az antimarketing

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. A vezérfonal: a szolgáltatás.
De újabban itt is nyújtok szolgáltatást: Turisztikai régió
Konfucius szerint a sikerhez tudatlanság és magabiztosság szükségeltetik. Olybá tűnik hazánk tele van sikeres emberrel a villanyszerelőtől kezdve a politikusig.
Csak az a baj, hogy a mi villanyszerelőink (és politikusaink) „műhibáitól” nem Konfucius fogja feldobni a talpát!
Hát nem, és nem is Konfucius fogja elhagyni az országot. Nem tudom van-e arra valamilyen megbízható stratégia arra vonatkozóan hányan hagyták el az országot.
Helyükre meg jönnek a kínaiak vagy a hunyorgó cigányok!
Érdekes a kínainak megfelel a mikroprofit csak jó sok legyen belőle.
A recesszió valóban a kitünő alkalom a helyváltoztatásra. Amikor minden állam a saját honpolgárát nyomja.
És a befuccsolt álmokról van statisztika?
Mert nem mindenki érzi jól magát tetőtéri patkánylyuk bérlakásokban…. mondjuk egy angol város gyárnegyedében….
Érdekes, hogy a többség Londont próbálja ki, és csak a kisebbség Sanghajt!
Pedig állítólag ázsiaiak vagyunk.
Manysi felmenőkkel büszkélkedve, tudunk egy pár megbízható német várost is ajánlani kalandoroknak Hamburgtól Garmisch Partenkirchen-ig bezárólag
És Ulanbator hogy tetszene?
Egy jó képet sem tudok betenni a mongol lovacskáról