Céghírek a Jóljárok Magazin portálon

Érdekes a híreket is közlő portálokat, magazinokat elbírálni akarók szemlélete: vagy a hírközlés nagyságrendje, hatóköre vagy a kulturális érték alapján osztják a „dicséretet”. A gazdaság, a termékgyártás és értékeítés vagy a szolgáltatás és a szolgáltatásmarketing mintha kevéssé volna érdekes?!

Az online portál definíciója

Az online portál egy olyan webes platform, weboldal, amely számos különféle információt, tartalmat és szolgáltatást kínál egyetlen helyen. Leginkább olyan webes felhasználók számára készül, akik különböző témákban keresnek információkat, híreket, szórakozást vagy egyéb tartalmat. Az online portálok sokféle funkciót és szolgáltatást kínálnak, többek között hírek, időjárásjelentések, sporteredmények, közösségi média, e-mail, keresőmotorok, fórumok, online vásárlás és még sok mást.

Egy online portál általában strukturáltan rendezi az igényt és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy könnyen navigáljanak és megtalálják az érdekes tartalmakat. Az online portálok gyakran testreszabhatók, így a felhasználók beállíthatják a saját preferenciáiknak megfelelően.

Ezek a portálok lehetnek általánosak, mint például a Yahoo vagy az MSN, amelyek sokféle témában kínálnak tartalmat, vagy specifikusak, például iparági portálok vagy szakmai közösségek webhelyei, amelyek egy adott területtel foglalkoznak.

Az online portálok sokféle célra használhatók, a szórakozástól az információkeresésig és az online interakcióig. Az emberek gyakran használják őket, hogy naprakésznek maradjanak a hírekkel és az eseményekkel.

Céghírek lakossági előnnyel

A céghírek amúgy a „rendes” hírportálokon a reklám kategóriájába sorolódnak, mert ami üzlet, ami termelés az nyilván reklámba, hirdetésbe való.
Az ilyen szemlélet – és ez az általános – nyilvánvalóan értetlenül néz azokra a portálokra, ahol a termelés, az ipar, a mezőgazdaság, a tudás-ipar középpontban áll. Persze egy magazin portál esetében ez sajátos formában történik, vagyis színes, magazin hír formájában igyekszik a szájt olyan céghíreket közzétenni, amelyek segíthetik a polgárok életét.

A Jóljárok Magazin is – példának okáért – tavasszal a kiskertek gondozásának lépéseiben, a nyári forróságban a hűvösség, az elviselhető hőmérséklet megtartásában siet a polgárok segítségére.
A hír persze mindig orientál is.
Vagyis ha például autószervizről, fogorvoslásról esik szó, akkor nyilván olyan szerviztől, fogorvostól kérünk tanácsot olvasóink számára, amely korszerűségben és hozzáértésben bizonyítottan élen áll.

A (magazin) hír egyik fontos sajátossága az aktualitás

Az árvizeket követő napokban mindig megnövekszik a csőtörések száma. A nagy folyami víznyomás elmozdítja a földrétegeket és velük együtt hajlanak-törnek a földbe fektetett csövek is. Nyilvánvalóan közérdek is, ha erre felhívjuk a figyelmet és megoldást is kínálunk.
Lássunk is akkor egy ilyen tipikus céghírt: > Jönnek a csőtörések

Blogok, szolgáltatóház, linkgyűjtemények

A magazin jelleg megköveteli a sokszínűséget. Hogy a gazdaság témájánál maradjunk, itt vannak például a linkkatalógusok, linkgyűjtemények, amelyek elősegíthetik szolgáltató, árutermelő, kereskedő és vásárló találkozását.
Webáruházak, kereskedelem, utazás, lakáskultúra és néhány más téma gazdag kínálatával találkozhat a Jóljárok Magazinban.
A Szolgáltató blog cím alatt megtalálhatjuk a magazin saját komplex blogját is, telis-tele történetekkel, budapesti, pécsi vonatkozású élményekkel, elemzésekkel. Az más kérdés, hogy a blog az anya-domainről levált és már önálló életet él. Satelit blog lett.

A Szolgáltatóház számos vállalkozással, szolgáltatással és bloggal ismertet meg bennünket. Erre is nézzünk egy példát, a Szolgáltatóház Blog, blogok, bloggerek kategóriáját.

Összefoglalóan mit is mondhatnánk: keresse fel Ön is a Joljarok Magazint, most!: > magazin, céghírek

***

Figyelemre méltónak véljük az egyik új blogmagazin szemléletét. A Doctus kifejezetten a kimagasló teljesítményekkel foglalkozik, tekintet nélkül a termelés, a szolgáltatás, a vállalkozó és a vállalkozás jellegének humán vagy műszaki hovatartozására. Ráadásul vadonatúj fogalmakkal is megismerkedhetünk, mint például a SEO doctus. Kérdéskörébe beletartozik a vállalkozói műveltség kérdése is.
De érdekes az Aspect szemlélete is: más-más nézőpontból is megvizsgál egy-egy jelenséget.

GYIK:

Milyen típusú információkat találhatunk az online portálokon?
Az online portálok széleskörű információkat kínálnak, beleértve a híreket, időjárásjelentéseket, sporteredményeket, közösségi média tartalmakat, e-maileket, keresőmotorokat, fórumokat és online vásárlási lehetőségeket. Ezek a platformok lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy könnyen navigáljanak a különböző témák között, és megtalálják az őket érdeklő tartalmakat.
Miként segíthetnek a céghírek a polgárok életében?
A céghírek célja, hogy hasznos információkat nyújtsanak a polgárok számára, például a kiskertek gondozásáról vagy a nyári hőség elviseléséről. Ezek a hírek gyakran tájékoztatnak a korszerű szolgáltatásokról és termékekről, amelyek javíthatják a mindennapi életet, és segíthetnek a közérdek védelmében is.
Milyen szerepet játszanak a blogok a Jóljárok Magazinban?
A blogok a Jóljárok Magazinban a sokszínűség és a különböző témák bemutatásának eszközei. A Szolgáltató blog például történetekkel és elemzésekkel gazdagítja a tartalmat, míg a blogok önálló életet élnek, és különböző szolgáltatásokkal és élményekkel ismertetik meg az olvasókat.
Milyen típusú portálok léteznek az online térben?
Az online portálok lehetnek általánosak, mint a nagy népszerűségnek örvendő Yahoo vagy MSN, amelyek széleskörű tartalmat kínálnak, illetve specifikusak, mint az iparági portálok vagy szakmai közösségek, amelyek egy adott területre összpontosítanak. Ezek a portálok különböző célokra használhatók, például információkeresésre vagy online interakcióra.
Miért fontos az aktualitás a hírekben?
Az aktualitás a hírek egyik legfontosabb jellemzője, mivel a friss információk segítenek a közönség tájékoztatásában a legújabb eseményekről. Például a csőtörések számának növekedése árvizek után közérdekű információ, amelyre érdemes felhívni a figyelmet, és megoldásokat kínálni a problémákra.
Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. A vezérfonal: a szolgáltatás.
De újabban itt is nyújtok szolgáltatást: Turisztikai régió

Szólj hozzá!