Az év legtragikomikusabb pillanata – az atomtemető mindent visz

Látogató Moszkvából atomtemető témában.

1.) Számomra az év legfurcsább, legdöbbenetesebb és keserű humorral leginkább átitatott pillanatai a bodai atomtemető bodai közmeghallgatásához kapcsolódnak.

Itt állami embertől hangzott el, hogy nem a Pécstől pár kilométerre tervezett atomtemető, hanem az az ellen tiltakozók teszik tönkre a tiltakozásukkal a város hírnevét. Ők értékelik le az ingatlanokat, veszélyeztetik az idegenforgalmat, teszik eladhatatlanná a pécsi és Pécs környéki termékeket, terményeket és szolgáltatásokat. Vagyis abba kéne hagyni a hangos tiltakozást.
Tetszenek érteni? Meg kell tanulnunk titokban tiltakozni!

2.) Ugyanitt, ugyanekkor vita bontakozott ki a tiltakozók és az atomlobbi állami kiszolgálói között arról, mit is mondott Orbán Viktor az atomtemetőről, kik dönthetnek arról.
Erről akkor – bocs’, hogy önmagamat idézem – így vélekedtem az eseményről beszámolva:

…mintha nem is egy európai ország hivatalos fórumán lennénk résztvevők, hanem valahol másutt, egy másik helyen, ahol a vezér szavainak értelmezésén múlnak a dolgok, és nem a józan ész, a valós érvek, a modern társadalomtudományok által merített tények lennének igazán a mérvadók.

3.) A minap írtam egy összefoglaló jellegű bejegyzést Paks 2, az újranyitni tervezett uránbánya és az atomtemető ügyeiről. Ebben persze szóba került Oroszország és a Roszatom is.
Amikor ránéztem a Google Analytics-re éppen volt orosz látogató is gerillamarketing blogomon.
Mutattam a feleségemnek, nézd csak, Moszkvában is kíváncsiak a véleményemre 🙂
Nejem viszont nem nevetett, csak annyit mondott:
– Ajajj!
***

Ez a bejegyzés itt érhető el: Atomlétesítmények és marketingháború

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé. Létrehoztam blogot a közösségi terekben és saját domainen is. A legismertebb blogom a gerillamarketing.blog.hu.
A szolgáltató-blog tulajdonképpen egy klasszikus “énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként. Ám nem lévén elégedett az énblog meghatározással komplex blog elnevezéssel tekintettem és tekintek rá.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló web konstrukciók számára (v.ö. Helpful Content Update). Ezért igyekszem a régi blogot frissíteni, tartalmi irányokba állítani. Törlök, bővítek, frissítek .
Munkám fő iránya a keresőmarketing, benne a keresőoptimalizálás-SEO.

Leave a Reply