Ruha, divat, design
Immár a negyedik összehozó show-t hozom össze a weben, s ezúttal a ruha, a divat kapcsolja össze felfedezettjeimet, akiket – az előzőekben már megszokott módon egy közös tulajdonságuk, érdeklődésük alapján – „boronálok össze”. (Nem úgy!)
Korábban a hatékonyság, a játék, a kreativitás bizonyult olyan összekapcsoló tényezőnek, amelyek felhasználásával egymásról nem tudó, de a weben erőteljesen megjelenő személyeket késztettem arra, hogy pillantást vessenek egymás blogjára, facebook fiókjára, honlapjára – attól függően, kinek mije van. (Ezt se tessék félreérteni!)
– Jó vicc – mondhatná valaki -, hiszen ruhája mindenkinek van, így aztán bárkiket összehozhat a blog lelkes, összehozásban utazó irója!
– Ám még ennél is bonyolultabb a helyzet – felelhetném!
Ugyanis az egyik fél magyar, a másik pedig román zászló alatt működtet női ruha és divat témában webáruházat, ráadásul egyikük magyarul, a másikuk pedig román nyelven.
De a közös elem, a divaton túl a kitartó, gondos online munka, a folyamatos piac figyelés, a cselekvőképesség, az új utak bátor keresése!!!
A minap Jönnek a multik címmel írtam a Jóljárok Magazin számára egy cikket, melyben megemlítettem, hogy „a multik bejövetelének” első hullámát kiheverő, piacérzékeny, piacgazdaságra érett magyar kereskedők webáruházak megnyitásával is növelték az amúgy helyben szűkülő piacot. A pécsi Lady Moletti Divatáruház, a magyar szereplőnk, Nyúl Sándorné Ági irányításával is ezen csoportba sorolható. Nemrég nyitotta meg webáruházát is a meglévő, a fizikai létben is létező áruháza mellett, amely ugyanúgy a molett, teltkarcsú nők divat iránti igényét igyekszik kielégíteni. (Lady Moletti – már az elnevezés is dübörög a piaci szegmentáció ismeretétől!)
Aki egy pillantást vet az Orinocco román webáruház honlapjára, meg fogja érteni, hogy miért is használnám legszívesebben a divat diktátor kifejezést, ha Csák Attilára gondolok, aki pl. a rochi szó jelentéstartalmai felett is hosszan elgondolkozik, ha a webes kulcsszókeresés a téma, s együtt nevetünk, hogy a román rochi és a magyar ruci rokon nyelvként tünteti fel a magyart és a románt 🙂
Szóval a női ruha divat, meg a webáruház – mint összekötő kapocs.
Jó munkát kívánok nekik:
- Haine de dama online. Rochii seara si ocazie
- Molett divat
***
Témába vág:
Hogyan öltözz nőként kevés pénzből úgy, mint senki más?
Kulcsszavak kiválasztása: a molett SEO és a karcsú darts
A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.
Mindig elfelejted, hogy azzal a hajdani ZinczyKával tulajdonképpen te hoztál össze. Na jó, nem közvetlenül, de közvetve mindenképpen.
Ügyes kerítő vagy 🙂
Én csak összehozom, ami összetartozik 🙂
Igaz, nem olyan látványos tevékenység, mint az összeharagítás, aminek kifejezetten hozzáértő gurui lakoznak a Kárpát-medencében, de mit tegyek, én ezt az összeboronálást jobban szeretem 🙂
Azért figyelj a székely zászlóra!
Azon tűnődöm, hogy ez a zászló-ügy most összehozó show-e vagy összeharagító?
Mindenesetre divat lett, az bizonyos.
Még szerencse, hogy az én összehozós tevékenységem egyértelmű: az ellen még seholsem tüntettek a világon!