Okostelefon vastagító kell, ha vékony

Okostelefon okos fülhallgatóval
Nem túl vékony az az okostelefon?

Okostelefon

Nem dicsekvésből mondom, de vettem egy valódi okostelefont. És ez már tényleg okos. Bár akár kivagyiságnak is vehetné, aki tudja, hogy magyar viszonyok között piszkosul drága a szerkezet és az emberek általában akkor állnak elő valamiféle termék megvásárlásának tényével, ha azt nagyon olcsón vagy nagyon drágán vásárolták meg.

Mert a két végletnek üzenete van

Az olcsón vásárló emberhez az ügyes, a szemfüles, a leleményes jelzők illenek, míg a drága holmit megszerzőhöz a gazdagság illuzórikus képe társul.
Mellesleg jegyzem meg – az is járható út volna SEO szolgáltatás díjának megállapításakor, hogy hozzásegítsem az ügyfelet ahhoz, hogy gazdagnak nézzék és tőkeerősnek érezze magát!
De szerintem online marketing során is az a jó üzlet, amelyben mindkét fél jól érzi magát!

Jómagam korábban is vásároltam okostelefont. Sok évvel ezelőtt az elavult, már nem fejlesztett Symbian rendszert, a hozzá kapcsolódó viszonylag kis képernyőt, vagyis a Nokia N97 minit látható nagyságrendű képernyőre és Android-dal, korszerűbb operációs rendszerrel váltottam le. A Nokia N97 akkor előlépett első számú tarcsi-telcsi rangra (közérthetőbben: tartalék telefon „minősítést” kapott). Ma már az emléke is csak sűrű homályban dereng fel.

Nem véletlenül beszélek ennyit egy elektronikai szerkezetről, hiszen a számítástechnika, a kommunikáció mindennapi kenyerünknek számít, nélkülük ugyanúgy éhen halnánk, mintha nem vennénk magunkhoz táplálékot.

Insight alapján vékonyítanak?

Amúgy korántsem mellesleg jegyzem meg, hogy a korszerű telefon kiválasztását óriási konkurenciaharc közepette „valósítottam meg”.
A gyártók számos készülék tulajdonságot tartottak fontosnak, például a processzor sokmagúságát, a műveleti gyorsaságot, a napra kész operációs rendszert (amellyel akár a világmindenség és a fénysebesség is bemérhető), a hasznos, biztonsággal letölthető és ingyen beszerezhető app-ok számát – és valami elképesztően fontos tulajdonságként a telefon vékonyságát!

A vásárló persze sokszor elhiszi, hogy ménkő nagy jelentősége van egy-egy, a gyártók és a marketingesek által kiemelten kezelt tulajdonságnak, így magam is hajlottam arra, hogy ami vékony, az biztosan jó. (Ügyes tervezés, makulátlan design, kisebb helyen elfér – gyártja az ember önkéntelenül is az érveket. Ez afféle önmeggyőzés, kognitív disszonancia, pótlólagosan megszülető insight!)

Baj, ha vékony a mobiltelefon?

Aztán megveszi és kézbe fogja a vékony telefont, örül a programok által megnyílt új világnak, álmélkodik a friss lehetőségeken – csupán az zavarja, hogy a telefonja fémes, vékonysága révén rettenetesen kis súrlódási felületet ad, ezért csúszik a kezében – vagyis a vékonyságnak veszélye van.

Ekkor az ember segítségére sietnek a barátok, mobiltelefon boltba küldik, telefon vastagítóért, amelynek recézett műanyag bordázata van, hogy ne csússzon ki a drága szerkezet az izzadt tenyérből.
Persze nem okostelefon vastagítót mondanak, hanem védőtokot és védőfóliát.

Marketing vastagon

Lám,  a technika és a marketing önnön farkába harap: először megfizetjük a telefonunk (helyesebben a zsebszámítógépünk) vékonyságának az árát, majd rohanunk megvásárolni annak ellensúlyozására a vastagítót!

Némi pénzért kitűnő műanyag-bakelit védőtokot vásároltam, előrenyúló peremmel, hogy védje a monitort is egy estleges asztalra koccanástól, aztán fóliát is ragasztattam a monitorja üvegfelületére – de még mindig nem érzem a telefonomat teljes biztonságban.
A tokot gyártó kisipar persze ontja a kellékeket, külön programmá lesz a megfelelő tok kiválasztása is.

SEO vékonyan

Persze, most a szememre vetheti valaki, hogy SEO szempontból eléggé vékonyka bejegyzés ez, de nincs igaza!
Vastagítom 🙂

Az imént méltatlankodott nálam valaki, hogy az ő honlapja csupán a találati tábla „Helyi találatok” tartományában bújik elő, senki nem fogja észrevenni a keresőben.
Javasoltam az illetőnek, keressen rá a kulcsszavára okos telefonon. Rákeresett. Ott volt az elején, térképpel, útvonallal, vásárlói magasztalással – ahogyan kell.
Hm, okostelefonon máris más a SEO…

*****

Na még egy kis telefónia, na még egy kis insight:

GYIK:

Miért fontos a telefon vékonysága a vásárlás során?
A telefon vékonysága gyakran kiemelt szempont a vásárlók számára, mivel a gyártók és a marketingesek ezt a tulajdonságot hangsúlyozzák. A vékony készülékek esztétikusabbak és könnyebben hordozhatóak, azonban a vékonyság hátrányai is vannak, például a csúszós felület, ami miatt könnyen kicsúszhat a kézből. Ezért sokan keresnek vastagítót vagy védőtokot, hogy megoldják ezt a problémát.
Milyen előnyöket kínál egy védőtok a vékony telefonok számára?
A védőtokok nemcsak a telefonok védelmét szolgálják, hanem a vékonyság által okozott csúszást is csökkentik. A recézett műanyag bordázat segít megakadályozni, hogy a telefon kicsússzon a kezünkből, miközben biztosítja a készülék védelmét a fizikai sérülésektől. A megfelelő tok kiválasztása kulcsfontosságú a telefon biztonságának megőrzésében.
Milyen hatással van a telefon vásárlására a marketing?
A marketing jelentős hatással van a telefonok vásárlására, mivel a gyártók gyakran a vékonyságot és más tulajdonságokat hangsúlyozzák, hogy vonzóbbá tegyék a termékeiket. A vásárlók hajlamosak elhinni, hogy a vékonyabb telefonok jobbak, ami a kognitív disszonancia jelenségéből fakad. Ezért a vásárlás során fontos, hogy ne csak a marketingre alapozzunk, hanem a készülék valós teljesítményét is figyelembe vegyük.
Miért választhatunk vastagítót a vékony telefonokhoz?
A vastagító használata a vékony telefonokhoz praktikus megoldás, mivel segít növelni a telefon tapadását, így csökkenti a balesetek kockázatát. A vastagító általában recézett felülettel rendelkezik, ami megakadályozza, hogy a telefon kicsússzon a kezünkből. Ezen kívül, a vastagító védelmet nyújt a készüléknek a fizikai sérülésektől is.
Hogyan befolyásolja a telefon vékonysága a felhasználói élményt?
A telefon vékonysága jelentősen befolyásolja a felhasználói élményt, mivel a vékony készülékek könnyebben hordozhatóak és esztétikusabbak. Ugyanakkor a vékonyság miatt a telefonok gyakran csúszósabbak, ami nehezíti a használatukat. A felhasználók ezért gyakran keresnek megoldásokat, mint például védőtokok, hogy javítsák a tapasztalataikat és elkerüljék a baleseteket.
Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. A vezérfonal: a szolgáltatás.
De újabban itt is nyújtok szolgáltatást: Turisztikai régió

Szólj hozzá!